10.7.2013

משוב מלקוח

אחד האמצעים הכי חשובים בשיווק העסק שלכם זה משובי הלקוחות.

חשוב להדגיש... משוב מלקוח הוא אחד מכלי השכנוע הטובים ביותר!! והוא חינם, אינו דורש ידע טכנולוגי רב, אינו דורש זמן רב, ובמרבית המקרים - גם יקבל אישור מהלקוח - ולכן לא צריך להיות תירוץ כלשהו כדי להימנע ממנו.

משוב מלקוח מראה ללקוחות הפוטנציאליים...
א. שיש לכם ניסיון ושהניסיון רלבנטי לצורך של הלקוח הפוטנציאלי.
ב. שהניסיון שלכם הוא מוצלח.
ג. שהלקוחות לא רק קיבלו את שהובטח להם, אלא שהם גם אהבו את זה והעריכו את זה.
ד. ובקיצור: ששווה לעשות אתכם עסקים, ושהסיכון לאי-הצלחה הוא קטן יותר משל המתחרים שלכם (שאין להם משובים).

וכעת... בחנו את עצמכם...
א. האם יש לכם משובי לקוחות כתובים? האם אתם אוספים משובי לקוחות (או "שאין לכם זמן לזה").
ב. האם משובי הלקוחות מפורסמים בערוצים השונים? (למשל: באתר אינטרנט, בדף העסקי בפייסבוק, בבלוג, במצגת החברה וכדומה).
ג. האם כשאתם מגיעים ללקוחות פוטנציאליים, אתם מציגים משובי לקוחות קודמים?
ד. האם פרסמתם לאחרונה במגזינים רלבנטיים פרוייקטים מוצלחים שעשיתם ומשובי לקוחות?

אם אתם לא תעשו את זה.... המתחרים שלכם ינצחו אתכם בשלב השכנוע!

בתמונה משמאל - משוב מלקוח כפי שהגיע ב- SMS ל-"מד-מן".

בהצלחה!