6 בדצמ׳ 2013

מה הגרף שלך?

"לנהל בלי גרפים, זה כמו לנהוג ברכב ללא דשבורד (לוח מחוונים). אתה צריך להיתקע בלי דלק כדי להבין שהדלק נגמר, לנחש מה המהירות ולהתפלל שאין תקלות."

אנו מופתעים לגלות לעתים כי גם בעלי עסקים וגם מנהלי ואנשי מכירות לא יודעים להגיד - מהו הגרף שאותו הם מנהלים, בעצם?

במושג גרף אנו מתכוונים כמובן ליותר מסתם "גרף" כלשהו. גרף הוא הביטוי הגרפי של מדד הצלחה - כמותי, שיטתי, מתמשך (=לאורך זמן), מוסכם ואובייקטיבי. 
ומה שאנו מדגישים בפוסט הזה הוא שניהול של גרף (=מדד הצלחה), הוא ה-א"ב הכי בסיסי להתנהלות שלנו כאנשי עסקים, הוא הביטוי הגרפי להבנה שלנו את ה-א"ב של כללי המשחק בעולם העסקים. 

מה שאנחנו רואים שללא גרף, ההתנהלות הופכת להיות של תחושות בטן, חוסר מיקוד, פערי ציפיות, ו... הפסדים.

אחד הדברים הכי בסיסיים וחשובים שאתם יכולים לעשות לעסק שלכם... זה להגדיר לאנשי המכירות, מנהלי המכירות והשותפים - גרף שאותו הם מנהלים, מהיום והלאה.
אנו נפרט בהמשך על האופן שבו הגרף צריך להיראות...
בהצלחה!