אז מיהם בעצם הלקוחות שלך? אחת המשימות השיווקיות החשובות של כל עסק זה לנסות להגדיר את הלקוחות שלו, ולא להסתפק בכך שהמוצר מתאים "לכל השוק".
יש עסקים שמתעצלים ומנסים למכור הכל לכולם, מה שכמובן הופך אותם לסוג של "פיצוצייה" ומחייב אותם לא להתמקד ולהתמודד בנישה של מחיר, בלבד.
ייחודיות של מוצר ושירות קשורה ליכולת לאפיין ולהגדיר את הלקוחות, את הצרכים של הלקוחות, את הקשיים של הלקוחות ואת התועלת העסקית שהעסק שלך יוכל לתת להם.
האם אתה יודע להגדיר מי הלקוחות שלך? מה התועלת העסקית שהעסק שלך יוכל לתת להם (בשונה מהמתחרים)?
יש עסקים שמתעצלים ומנסים למכור הכל לכולם, מה שכמובן הופך אותם לסוג של "פיצוצייה" ומחייב אותם לא להתמקד ולהתמודד בנישה של מחיר, בלבד.
ייחודיות של מוצר ושירות קשורה ליכולת לאפיין ולהגדיר את הלקוחות, את הצרכים של הלקוחות, את הקשיים של הלקוחות ואת התועלת העסקית שהעסק שלך יוכל לתת להם.
האם אתה יודע להגדיר מי הלקוחות שלך? מה התועלת העסקית שהעסק שלך יוכל לתת להם (בשונה מהמתחרים)?