18 במרץ 2015

תיעוד שאלות ותשובות ללקוחות

אחד מהכלים היעילים ביותר לצבור ולענות לשאלות של לקוחות הוא הבלוג (כמו הבלוג הזה).

למה צריך את זה? פשוט מאוד!

  1. תיעוד שאלות וצרכי הלקוחות הספציפיים, יחסוך לכם זמן בעתיד במענה לאותה שאלה מספר פעמים (ללידים וללקוחות נוספים).
  2. תוכלו לשלוח תשובות מוכנות בקלות במייל ללקוחות וללידים. 
  3. תוכלו לאפשר לשותפים, למנהלים ולאנשי המכירות שלכם להיחשף ולענות במהירות לצורכי לקוחות ולידים אמיתיים. 
  4. בנוסף, GOOGLE יקטלג את המידע שבבלוג (GOOGLE אוהב בלוגים ובמיוחד את BLOGGER).
  5. בלוג עשיר מעיד על עומק עשייה ב"שטח", מול לקוחות. זהו כלי שיווקי ממדרגה ראשונה עבור העסק שלכם. לידים חדשים שיבחנו את ההתקשרות עמכם, יוכלו להתרשם מעומק העשייה שלכם דרך כלי זה
  6. ולסיום - תשובות המפורסמות בבלוג יהיו הבסיס לגיבוש מוצרים ושירותים נוספים של העסק (תוכלו לראות מה באמת הלקוחות שואלים?).