30 ביולי 2015

שלבי הקמה והפעלה של מערך ניהול מכירות מקצועי

בתרשים המצורף מיפינו עבורכם את שלבי העבודה בעת ההקמה וההפעלה של מערך ניהול מכירות מקצועי.

תהליך זה, מאפשר צמיחה והרחבה משמעותית ושיטתית של המכירות לאורך הזמן. 

הרבה בעלי העסקים ואנשי המכירות "מסתפקים" בשלב ההפעלה בלבד, ללא קביעת יעדים ותכנון שיטה, וללא בקרה ויישום של הלקחים. צורת עבודה זו, ללא תכנון וללא בקרה ולמידה, לא מאפשרת צמיחה והרחבה שיטתית של המכירות לאורך זמן (אלא עם כן קרה משהו אקראי).