בתוך תהליך הצמיחה וההתבגרות של עסק, אחד המושגים המרכזיים שאנחנו מלמדים הוא לעשות שינוי ולהפוך "ממוקדי תוצאות" (Results-Oriented).
המשמעות:
המשמעות:
- התוצאות הרצויות\ הציפיות ("היעדים") - ברורות, כמותיות ו-כתובות
- הצלחה\ כשלון מוגדרים על פי היעדים שהוגדרו מראש (בתחילת שנה)
- היעדים מוגדרים לאחר תכנון (ולא ב"שלוף"). למשל: בחודש החגים הקרוב (אוקטובר 2016) - יש ירידה בצפי היעדים של מרבית העסקים שאנחנו עובדים עמם. האם גם אתם תכננתם ירידה בהכנסות? או שהחגים "יתקילו" אתכם?
- היעדים נמצאים כל הזמן מול העיניים - על לוח השעם, באקסל, ב- CRM
- ניהול הזמן מתבצע על פי היעדים (ללקוח עם הכנסה גדולה מקדישים תשומת לב גדולה יותר מללקוח עם הכנסה קטנה)
- הערכת ביצועים מתבצעת על פי היעדים - ולא על סמך "תחושות בטן"
- לאורך הזמן ובסיסטמטיות - היעדים אמורים לצמוח