8 בספט׳ 2016

עסק "ממוקד תוצאות"

בתוך תהליך הצמיחה וההתבגרות של עסק, אחד המושגים המרכזיים שאנחנו מלמדים הוא לעשות שינוי ולהפוך "ממוקדי תוצאות" (Results-Oriented).

המשמעות:
  1. התוצאות הרצויות\ הציפיות ("היעדים") - ברורות, כמותיות ו-כתובות
  2. הצלחה\ כשלון מוגדרים על פי היעדים שהוגדרו מראש (בתחילת שנה)
  3. היעדים מוגדרים לאחר תכנון (ולא ב"שלוף"). למשל: בחודש החגים הקרוב (אוקטובר 2016) - יש ירידה בצפי היעדים של מרבית העסקים שאנחנו עובדים עמם. האם גם אתם תכננתם ירידה בהכנסות? או שהחגים "יתקילו" אתכם?
  4. היעדים נמצאים כל הזמן מול העיניים - על לוח השעם, באקסל, ב- CRM 
  5. ניהול הזמן מתבצע על פי היעדים (ללקוח עם הכנסה גדולה מקדישים תשומת לב גדולה יותר מללקוח עם הכנסה קטנה)
  6. הערכת ביצועים מתבצעת על פי היעדים - ולא על סמך "תחושות בטן" 
  7. לאורך הזמן ובסיסטמטיות - היעדים אמורים לצמוח