בתוך כך, ניתן לפתוח טיקט לכל קריאת שירות ולנהל אותו בתוך האבספוט.
בתוך כל טיקט, ניתן לפתוח ""פרופרטיס" (Properties) שהנם שדות נוספים לתיוג ולהעשרת הטיקט במידע.
***
שימו לב!!
למי שלא למד את נושא הפרופרטיס בהאבספוט בצורה מסודרת, מומלץ להכיר וללמוד את נושא הפרופרטיס!!
זהו פרק חשוב בהבנת מבנה הדאטא בהאבספוט (כמו "לוח הכפל" במתמטיקה).
לא מומלץ לצלול לנושא הפרופרטיס בטיקטים לפני שמכירים היטב את הפרופרטיס בכלל.
ללימוד עצמי של נושא הפרופרטיס - הקליקו כאן.
***
פרופרטיס נפוצים לטיקטים:
א. כללי -
רשימה כללית של פרופרטיס נפוצים (קליק להגדלה) -
ב. הפרופרטי "קטגוריה" של טיקט
הפרופרטי מאפשר לסווג כל טיקט שנפתח לפי קטגוריה מתאימה.
***
בדשבורד בשלב מאוחר יותר, ניתן להציג את הטיקטים לפי הקטגוריות הנ"ל, מה שעוזר להבין ולנתח את פניות הלקוחות.
גם בגרסה החינמית של האבספוט.
ג.. הפרופרטי "סדר עדיפות" (Priority) של טיקט
הפרופרטי "סדר עדיפות" מאפשר לסמן בצבעי רמזור את הקדימות הרצויה של הטיקט.
***
להטמעה מוצלחת של האבספוט CRM גם אצלכם - רובי "מד מן" - 052-7325777