האבספוט CRM שאלות נפוצות: איך מכינים הדרכת תפעול CRM לאשת מכירות חדשה שלי? שאלה הלקוחה.
***
אז ככה:
- הכי חשוב: לוודא שיש נוהל עבודה לאשת מכירות כתוב ומאושר על ידך (לפני ההדרכה עצמה), כדי למנוע פערי ציפיות מכל הסוגים
- לוודא שיש לה מייל עסקי ושהוא תקין (שתשלח ותקבל כמה מיילים לדוגמא)
- לוודא שיש לה חתימה עסקית למייל (במייל עצמו)
- לוודא שמותקן על המחשב שלה TEAM VIEWER
- לוודא שנפתח לה יוזר בהאבספוט ושהיא נכנסה ונרשמה + החליפה תמונת פרופיל בהאבספוט
- לוודא שיש לה מספר טלפון משלה לעבודה השוטפת כאשת מכירות
- לוודא שהיא יודעת איך מוציאים הצעת מחיר בעסק שלך
- במידת הצורך - לוודא התקנה והפעלת קלנדר (יומן פגישות)
ואז אפשר להדריך בכייף!! 💜💛
להטמעה מקצועית וזריזה של מערכת האבספוט CRM גם אצלכם בעסק - רובי "מד מן" 052-7325777
מילות מפתח: הטמעת האבספוט, הדרכת האבספוט, נוהל עבודה לאשת מכירות, נוהל עבודה לאיש מכירות, הדרכה לאיש מכירות, הדרכות למכירות, הכנה להדרכה, הכנה להדרכה האבספוט