ניתן להבחין בשנתי "תבניות חשיבה" בהקשר של מכירות - תבנית של חשיבה יזמית ותבנית של חשיבה משכפלת.
יש אנשי מכירות שיודעים למכור מוצר קיים ולשכפל תהליכי מכירה קיימים.
ויש אנשי מכירות שיודעים לאלתר, ליצור, לחפש, להפיק, ולבנות מוצרים ומודלים חדשים.
בניהול המכירות יש צורך להתאים את סוג המכירה לאיש המכירות המתאים.
אם איש המכירות שלכם לא יודע לחשוב, ליצור, לאלתר - אל תנסו לתת לו להמציא. תנו לו למכור מוצר קיים.
בספר סוקרת המחברת שתי תבניות חשיבה שהיא גילתה: תבנית חשיבה מקובעת ותבנית חשיבה מתפתחת.
הקשר לנאמר לעיל ברור.
מומלץ מאוד לקרוא את הספר.
קישור לספר באתר AMAZON
יש אנשי מכירות שיודעים למכור מוצר קיים ולשכפל תהליכי מכירה קיימים.
ויש אנשי מכירות שיודעים לאלתר, ליצור, לחפש, להפיק, ולבנות מוצרים ומודלים חדשים.
בניהול המכירות יש צורך להתאים את סוג המכירה לאיש המכירות המתאים.
אם איש המכירות שלכם לא יודע לחשוב, ליצור, לאלתר - אל תנסו לתת לו להמציא. תנו לו למכור מוצר קיים.
המלצה!
ישנו ספר מצוייןהנקרא בעברית: "כוחה של נחישות", של קרול ס. דווק. באנגלית הוא נקרא MINDSET.בספר סוקרת המחברת שתי תבניות חשיבה שהיא גילתה: תבנית חשיבה מקובעת ותבנית חשיבה מתפתחת.
הקשר לנאמר לעיל ברור.
מומלץ מאוד לקרוא את הספר.
קישור לספר באתר AMAZON