"אם זה חשוב לך, תמצא דרך. אם זה לא (חשוב לך), תמצא תירוץ." זהו אחד ממשפטי המפתח הבסיסיים, בהכשרת איש מכירות מקצועי ובתפיסת עולמו.
איש מכירות מקצועי לא יכול לבנות את הקריירה שלו על תירוצים, נסיבות ואילוצים. איש מכירות מקצועי בונה את הקריירה שלו על עשייה, על התקדמות, על הובלה. איש מכירות רציני מעצב את הנסיבות ולא נגרר אחריהן.
השינוי הנדרש בגישה, מגישה רה-אקטיבית (נגררת) לנסיבות, לגישה פרו-אקטיבית (יוזמת) לנסיבות, הוא שינוי שקשה מאוד לחלק מהאנשים.
כדאי לזכור...!
אנשי המכירות מובילים את החברה קדימה, ומכורח הנסיבות - תמיד יהיו אלה שיהיו ב"חזית" ויראו את הדברים לפני כולם. מכורח תפקידם כאנשי מכירות, הם חייבים להיות בעלי גישה פרו-אקטיבית, מובילה ויוזמת.
איש מכירות אנמי, נגרר, שמתייאש אל מול הנסיבות והאילוצים, הוא איש מכירות תקוע, והוא לא יוכל לעמוד ביעדים צומחים, ולא יוכל להוביל את החברה אל עבר יעדים הולכים וגדלים....
אז מאיזה צד אתה רוצה להיות? מהצד של התירוצים או מהצד של התוצאות...?
ראו פה הרצאה קצת מצחיקה ומאוד מדוייקת של ג'ים רוהן בנושא תירוצים (בעיקר של אנשי מכירות).
בהצלחה בתהליך השלת התירוצים!!
איש מכירות מקצועי לא יכול לבנות את הקריירה שלו על תירוצים, נסיבות ואילוצים. איש מכירות מקצועי בונה את הקריירה שלו על עשייה, על התקדמות, על הובלה. איש מכירות רציני מעצב את הנסיבות ולא נגרר אחריהן.
השינוי הנדרש בגישה, מגישה רה-אקטיבית (נגררת) לנסיבות, לגישה פרו-אקטיבית (יוזמת) לנסיבות, הוא שינוי שקשה מאוד לחלק מהאנשים.
כדאי לזכור...!
אנשי המכירות מובילים את החברה קדימה, ומכורח הנסיבות - תמיד יהיו אלה שיהיו ב"חזית" ויראו את הדברים לפני כולם. מכורח תפקידם כאנשי מכירות, הם חייבים להיות בעלי גישה פרו-אקטיבית, מובילה ויוזמת.
איש מכירות אנמי, נגרר, שמתייאש אל מול הנסיבות והאילוצים, הוא איש מכירות תקוע, והוא לא יוכל לעמוד ביעדים צומחים, ולא יוכל להוביל את החברה אל עבר יעדים הולכים וגדלים....
אז מאיזה צד אתה רוצה להיות? מהצד של התירוצים או מהצד של התוצאות...?
ראו פה הרצאה קצת מצחיקה ומאוד מדוייקת של ג'ים רוהן בנושא תירוצים (בעיקר של אנשי מכירות).
בהצלחה בתהליך השלת התירוצים!!