2 בדצמ׳ 2013

Case Study: פרסום לתיבות דואר

בצד שמאל ניתן לראות פרסום שנשלח על ידי ספק כלשהו, לתיבות דואר רבות.
ננסה לנתח אותו להלן, כדי ללמוד משיטותיהם וטעויותיהם של אחרים:

1. יותר מדי טקסט.... רוב האנשים לא קוראים כל כך הרבה. עדיף לחלק לפסקאות ולמשפטים (Bullets).

2. לא ברור על מה הטקסט עונה. מה השאלות המרכזיות? עדיף לשלב בכל תחילת פסקה את השאלה המרכזית, מודגשת.

4. חשוב מאוד וחסר מאוד ! - מהו היתרון של השירות המסופק על פני המתחרים?. בברושור יש הסבר על ההבדל בין צבעי "חאפר" לצבעי מקצועי. אבל כולם אומרים את זה.... מה הערך המוסף של הצבעי הנוכחי (מעל מתחריו המקצועיים)? לא ברור.
יש כאלה שמקצינים ואומרים שאם לא תשאל: "למה אני?", הלקוח ישאל "למה אתה?", ואז זה כבר יהיה מאוחר מדי.

5. חסרים רפרנסים.... אם הצבעי כל כך מקצועי וכל כך מנוסה - איפה הרפרנסים? משובי לקוחות? דוגמאות? חסר מאוד ומקרין חוסר אמינות.

6. מבחינת ניסוח - יש מעבר בין גופי הפנייה (הסתכלתם..., לפני שמתחילים... אנו מספקים.... (אנו מזמינים) אותך...)

7. כתובת אתר האינטרנט ארוכה מדי (אפשרי להתרשם מאורך הריבוע האפור). אף אחד לא יקליד כתובת כזאת ארוכה.

8. הדבר הכי חשוב - הברושור לא משכנע.... לא מזיז. הוא אינפורמטיבי בלבד, וגם זה בצורה לא משכנעת במיוחד.