בכל מעבר מפעילות עסקית של 1-2 אנשים לפעילות רחבה יותר, נוצר הצורך לבנות תיק נהלים.
הדבר נכון גם לגבי עסק וגם לגבי מחלקת מכירות ושיווק.
תיק הנהלים יאפשר עבודה משותפת של מספר גדול יחסית של אנשים, תוך הגדרה ברורה של הציפיות, הגדרת התפקיד והתהליכים הנדרשים על ידי המנהל\ הבעלים.
לשנות את שיטת האלתור לשיטה סדורה להצלחה
ללא תיק נהלים, ההתנהלות תהיה כמו אוסף של "איים" בודדים, כאשר כל עובד פועל עצמאית ובדרך כלל - מאלתר.
תיק הנהלים אמור לחבר בין כל "האיים" ולייצר מערכת (או "פירמידה"), ברורה של פעילות ושירות ללקוחות, אשר אינה אקראית ומסתמכת על השיטה (האסטרטגיה) שבה בחרה הנהלת החברה למכירת השירותים ללקוחות ולמתן השירות.
מעבר לכך, כאשר עובד עוזב, תיק הנהלים יאפשר קליטת עובד חדש בקלות יחסית וללא אובדנים מיותרים הקשורים לעזיבתו של העובד.
בהצלחה!
הדבר נכון גם לגבי עסק וגם לגבי מחלקת מכירות ושיווק.
תיק הנהלים יאפשר עבודה משותפת של מספר גדול יחסית של אנשים, תוך הגדרה ברורה של הציפיות, הגדרת התפקיד והתהליכים הנדרשים על ידי המנהל\ הבעלים.
לשנות את שיטת האלתור לשיטה סדורה להצלחה
ללא תיק נהלים, ההתנהלות תהיה כמו אוסף של "איים" בודדים, כאשר כל עובד פועל עצמאית ובדרך כלל - מאלתר.
תיק הנהלים אמור לחבר בין כל "האיים" ולייצר מערכת (או "פירמידה"), ברורה של פעילות ושירות ללקוחות, אשר אינה אקראית ומסתמכת על השיטה (האסטרטגיה) שבה בחרה הנהלת החברה למכירת השירותים ללקוחות ולמתן השירות.
מעבר לכך, כאשר עובד עוזב, תיק הנהלים יאפשר קליטת עובד חדש בקלות יחסית וללא אובדנים מיותרים הקשורים לעזיבתו של העובד.
בהצלחה!