15 בפבר׳ 2014

B2B/ B2C

אחת ההבחנות החשובות שעלינו לעשות, כבעלי עסקים ואנשי מכירות, היא ההבחנה לגבי סוג הלקוחות שלנו.
האם הלקוחות שלנו הם -
Businesses - עסקים, מוסדות, חברות, ארגונים
Consumers - צרכנים, לקוחות פרטיים

ובהתאמה, האם העסק שלנו הוא -
B2B - Business to Business (לחצו על הקישור מימין להרחבה מאתר Wikipedia)
או  B2C - Business to Consumers (לחצו על הקישור מימין להסבר אודות המושג מתוך אתר Marketing Terms)

להבחנה זו יש משמעויות "כבדות" מבחינת תהליך המכירה ותהליכי השיווק.
מעט אודות הבחנה זו ניתן לקרוא במאמר הבא - מתוך אתר About.com.

אנו נרחיב בנושא זה, בעתיד.