בניהול המכירות, תהליך הבקרה הוא קריטי להצלחה.
כדי לממש תהליכי בקרה איכותיים ומקצועיים, מומלץ ליצור תהליך בקרה שהוא:
1. כולל מספר רזולוציות של בקרה (ראו בתמונה משמאל)
2. שיטתי (שבועי\ חודשי\ רבעוני\ שנתי).
בתמונה משמאל ניתן לראות את 4 סוגי הדוחות (הרזולוציות, זויות המבט) השונות שאנחנו ממליצים ליצור.
זאת כדי לאפשר לכל הגורמים הרלבנטיים, בכל הרמות, לקבל את כל הנתונים המתאימים להם. ובעיקר: להפוך את הדוחות לכלי שמאפשר ניהול והובלה אסטרטגיים ולא רק טקטיים (תיעוד).
בד"כ איש המכירות ומנהלי המכירות יעבוד עם דוחות ברמה 2,3.
סמנכ"ל מכירות ומנכ"ל - יעבדו עם דוחות ברמה 1,3,4.
בהצלחה!
כדי לממש תהליכי בקרה איכותיים ומקצועיים, מומלץ ליצור תהליך בקרה שהוא:
1. כולל מספר רזולוציות של בקרה (ראו בתמונה משמאל)
2. שיטתי (שבועי\ חודשי\ רבעוני\ שנתי).
בתמונה משמאל ניתן לראות את 4 סוגי הדוחות (הרזולוציות, זויות המבט) השונות שאנחנו ממליצים ליצור.
זאת כדי לאפשר לכל הגורמים הרלבנטיים, בכל הרמות, לקבל את כל הנתונים המתאימים להם. ובעיקר: להפוך את הדוחות לכלי שמאפשר ניהול והובלה אסטרטגיים ולא רק טקטיים (תיעוד).
בד"כ איש המכירות ומנהלי המכירות יעבוד עם דוחות ברמה 2,3.
סמנכ"ל מכירות ומנכ"ל - יעבדו עם דוחות ברמה 1,3,4.
בהצלחה!