כדי לדעת ונהל (עסק, מכירות, תפעול) אתה חייב להכיר את השפה של התחום.
"גבולות השפה הן גבולות העולם שלך" אומר ויטגנשטיין בציטוט משמאל, וזה קולע בצורה מדוייקת גם לתחומים המקצועיים השונים.
האם אתה מכיר את השפה המקצועית של התחום בו אתה עוסק? או שאתה מוגבל במושגים בסיסיים בלבד?
למשל: מנהל מכירות, האם אתה מכיר את המושגים השונים הקשורים בניהול מכירות?
כדי להיות מקצוען כדאי מאוד להשקיע וללמוד את המושגים החשובים בתחום כגון: USP, B2B, Quota, Gate Keeper, Forecast, Lead, CRM, Buying Signals, Cold Call, Consultative selling, Mark-up ועוד.
לנוחיותכם להלן מספר הגדרות בסיסיות:
1. מתוך אתר About.com
2. מתוך אתר http://www.businessballs.com/salestraining.htm
לא היית רוצה שהרופא שלך יהיה רופא שלא מכיר את המושגים המרכזיים בתחום. נכון?
בהצלחה!
"גבולות השפה הן גבולות העולם שלך" אומר ויטגנשטיין בציטוט משמאל, וזה קולע בצורה מדוייקת גם לתחומים המקצועיים השונים.
האם אתה מכיר את השפה המקצועית של התחום בו אתה עוסק? או שאתה מוגבל במושגים בסיסיים בלבד?
למשל: מנהל מכירות, האם אתה מכיר את המושגים השונים הקשורים בניהול מכירות?
כדי להיות מקצוען כדאי מאוד להשקיע וללמוד את המושגים החשובים בתחום כגון: USP, B2B, Quota, Gate Keeper, Forecast, Lead, CRM, Buying Signals, Cold Call, Consultative selling, Mark-up ועוד.
לנוחיותכם להלן מספר הגדרות בסיסיות:
1. מתוך אתר About.com
2. מתוך אתר http://www.businessballs.com/salestraining.htm
לא היית רוצה שהרופא שלך יהיה רופא שלא מכיר את המושגים המרכזיים בתחום. נכון?
בהצלחה!