הרבה אנשי מכירות מתברברים במהלך השבוע לפעולות שאינן נוגעות ישירות בתהליך המכירה (סיוע לתפעול למשל).
מה שקורה אז הוא, שבסוף החודש עומדים אנשי המכירות עם תוצאות נמוכות, ואפילו לא מבינים לאן הלך הזמן.
איך מונעים את ה"התברברות"?
אחד מהכלים המעניינים הקיימים כדי למנוע את ההתברברות הזאת הוא הכלי שמוצג משמאל.
כלי זה הוא כמו "מצפן", שמאפשר לאיש המכירות להגיע בכל יום לאיזושהי מכסה קבועה של פעולות במכירות ללקוחות חדשים.
הסבר
הטבלה מכילה בשורה העליונה את כל ימות השבוע ובעמודה את כל שלבי המכירה. לכל שלב בתהליך המכירה ניתן ניקוד, וישנו יעד יומי כללי לניקוד ("ציפייה"). למשל: יעד יומי של 10 נקודות. כאשר ניתן להגיע ל- 10 הנקודות דרך 10 טלפונים, או דרך 2 פגישות ו- 2 טלפונים, או בכל דרך יצירתית אחרת.
בהצלחה!
מה שקורה אז הוא, שבסוף החודש עומדים אנשי המכירות עם תוצאות נמוכות, ואפילו לא מבינים לאן הלך הזמן.
איך מונעים את ה"התברברות"?
אחד מהכלים המעניינים הקיימים כדי למנוע את ההתברברות הזאת הוא הכלי שמוצג משמאל.
כלי זה הוא כמו "מצפן", שמאפשר לאיש המכירות להגיע בכל יום לאיזושהי מכסה קבועה של פעולות במכירות ללקוחות חדשים.
הסבר
הטבלה מכילה בשורה העליונה את כל ימות השבוע ובעמודה את כל שלבי המכירה. לכל שלב בתהליך המכירה ניתן ניקוד, וישנו יעד יומי כללי לניקוד ("ציפייה"). למשל: יעד יומי של 10 נקודות. כאשר ניתן להגיע ל- 10 הנקודות דרך 10 טלפונים, או דרך 2 פגישות ו- 2 טלפונים, או בכל דרך יצירתית אחרת.
בהצלחה!