מפעם לפעם אנחנו נתקלים באנשים שקושרים את עצמם לכישלון זה או אחר בעסק או במכירות.
ביטויים כגון: "אני כישלון" - הופכים שכיחים.
וזה רע - כי זה עוצר את האדם מלצמוח\ לשנות\ ללמוד\ להתפתח\ להתקדם.
לתפיסתנו:
א. אדם אינו כישלון (תוכנית נכשלת, לא אדם)
ב. כישלון של תוכנית בדרך כלל אינו סוף פסוק (אלא נקודת התחלה ללמידה)
בבסיס ההתנהלות העסקית של כל אחד מאיתנו, ישנה תוכנית. גם אם אין תוכנית - יש תוכנית. יש דפוס התנהלות מסוים, שמביא אותו לתוצאות מסוימות.
למשל:
* מאיפה מגיעות רשימות הלידים? (פה לאוזן, חיפוש יזום, כנסים, וכדומה)
* שעת התחלת העבודה בבוקר
* כמות הלידים המטופלים בשבוע
* מהירות הוצאת הצעת מחיר ללקוח
* אופן הלמידה מטעויות וכישלונות
וזה משנה לגמרי את התמונה, כשמחברים בין תוכנית לתוצאות...
שנו את התוכנית > התוצאות ישתנו.
ביטויים כגון: "אני כישלון" - הופכים שכיחים.
וזה רע - כי זה עוצר את האדם מלצמוח\ לשנות\ ללמוד\ להתפתח\ להתקדם.
לתפיסתנו:
א. אדם אינו כישלון (תוכנית נכשלת, לא אדם)
ב. כישלון של תוכנית בדרך כלל אינו סוף פסוק (אלא נקודת התחלה ללמידה)
בבסיס ההתנהלות העסקית של כל אחד מאיתנו, ישנה תוכנית. גם אם אין תוכנית - יש תוכנית. יש דפוס התנהלות מסוים, שמביא אותו לתוצאות מסוימות.
למשל:
* מאיפה מגיעות רשימות הלידים? (פה לאוזן, חיפוש יזום, כנסים, וכדומה)
* שעת התחלת העבודה בבוקר
* כמות הלידים המטופלים בשבוע
* מהירות הוצאת הצעת מחיר ללקוח
* אופן הלמידה מטעויות וכישלונות
וזה משנה לגמרי את התמונה, כשמחברים בין תוכנית לתוצאות...
שנו את התוכנית > התוצאות ישתנו.