משפט יפה שקראנו הבוקר בנוגע לצורך בלמידה ובשינוי:
"אם אתה מופתע בכל פעם מאותה הבעיה, אז הבעיה אצלך."
(תחשבו על זה רגע... שווה.)
לעתים, קשה מאוד לשכנע אנשי עסקים ומנהלי מכירות ללמוד מהטעויות ומהכשלונות שלהם.
לאנשים קשה להודות שהם נכשלו או שהם לא יודעים מספיק טוב נושא מסוים. האגו חוסם ומתנגד לכל סוג של עזרה או שינוי.
אבל בסופו של דבר... אם הטעות חוזרת בכל פעם... ואתה מופתע מהתוצאה... כנראה שהבעיה אצלך.
דוגמא: מנהל מכירות שמופתע מהתוצאות העסקיות של החודש\ הרבעון\ השנה, כשאלה היו התוצאות גם בתקופה הקודמת והוא לא עשה שום שינוי משמעותי בתהליכי העבודה...
"אם אתה מופתע בכל פעם מאותה הבעיה, אז הבעיה אצלך."
(תחשבו על זה רגע... שווה.)
לעתים, קשה מאוד לשכנע אנשי עסקים ומנהלי מכירות ללמוד מהטעויות ומהכשלונות שלהם.
לאנשים קשה להודות שהם נכשלו או שהם לא יודעים מספיק טוב נושא מסוים. האגו חוסם ומתנגד לכל סוג של עזרה או שינוי.
אבל בסופו של דבר... אם הטעות חוזרת בכל פעם... ואתה מופתע מהתוצאה... כנראה שהבעיה אצלך.
דוגמא: מנהל מכירות שמופתע מהתוצאות העסקיות של החודש\ הרבעון\ השנה, כשאלה היו התוצאות גם בתקופה הקודמת והוא לא עשה שום שינוי משמעותי בתהליכי העבודה...