או במילים אחרות: קודם כל מטרות!!
אנו מדריכים הרבה אנשי עסקים ומכירות על צורת החשיבה "ההפוכה", הנדרשת מאנשי עסקים וממנהלי מכירות - כדי להתנהל בעולם עמוס גירויים והפרעות.
התהליך מוצג בתרשים משמאל - קליק כדי להגדיל.
החצים בתרשים מציגים את 2 השאלות הכי חשובות שיש לשאול בדרך לבניית תוכנית העבודה -
1. איפה תרצו להיות בסוף השנה\ בסוף תהליך? (לאן תרצו להגיע?)
2. ורק אז - איך תגיעו לשם? (מה הדרך?)
ללא הגדרת יעדים ברורה, רוב הסיכויים שתתברברו בדרך.
וגם אם לא... איך תדעו שהגעתם ליעד, בלי להגדיר יעד...?
בהצלחה!
אנו מדריכים הרבה אנשי עסקים ומכירות על צורת החשיבה "ההפוכה", הנדרשת מאנשי עסקים וממנהלי מכירות - כדי להתנהל בעולם עמוס גירויים והפרעות.
התהליך מוצג בתרשים משמאל - קליק כדי להגדיל.
החצים בתרשים מציגים את 2 השאלות הכי חשובות שיש לשאול בדרך לבניית תוכנית העבודה -
1. איפה תרצו להיות בסוף השנה\ בסוף תהליך? (לאן תרצו להגיע?)
2. ורק אז - איך תגיעו לשם? (מה הדרך?)
ללא הגדרת יעדים ברורה, רוב הסיכויים שתתברברו בדרך.
וגם אם לא... איך תדעו שהגעתם ליעד, בלי להגדיר יעד...?
בהצלחה!