אחד הקלפים התחרותיים החזקים ביותר של כל עסק הנו היכולת לספק ללקוחות שלו אינפורמציה בעלת ערך (Valuable Information).
אינפורמציה בעלת ערך היא אינפורמציה שתעזור ללקוח:
1. להבין את הצרכים שלו בזמן המתאים
2. להשוות בין ספקים
3. לקבל החלטות קניה נבונות ומהירות
4. לבחור בכם (כמובן) ולהתחבר למותג שלכם
5. להשתמש במוצרים\ בשירותים שלכם לאורך זמן
6. להבין את מדדי ההצלחה וליהנות מהמוצר שלכם
7. ללמוד ולהתפתח מקצועית
8. ובגדול... להיות טוב יותר במה שהוא עושה!
אחת הדוגמאות היפות לאספקת מידע בעל ערך ללקוח, היא האתר של "מטרנה".
מטרנה הינה חברה המפתחת מזון לתינוקות.
אבל... שימו לב לאתר של מטרנה. באתר של מטרנה ניתן למצוא מידע עשיר ובעל ערך להורים לילדים קטנים, שאינו רק מידע פרסומי אלא גם מידע רפואי\ מקצועי\ התפתחותי\ טיפים. שימו לב לכמות המידע ולכלים עבור הלקוחות, ההורים לתינוקות. האתר הוא הרבה יותר מאשר "כרטיס ביקור". הוא מרכז מידע, הוא צומת, הוא כלי ללקוחות.
אינפורמציה בעלת ערך ללקוח.... כבר אמרנו?
כדאי מאוד ליישם בכל עסק שרוצה להתרחב ולייצר יתרון תחרותי מול מתחריו.
לחצו כאן לאתר של מטרנה
בהצלחה!
אינפורמציה בעלת ערך היא אינפורמציה שתעזור ללקוח:

2. להשוות בין ספקים
3. לקבל החלטות קניה נבונות ומהירות
4. לבחור בכם (כמובן) ולהתחבר למותג שלכם
5. להשתמש במוצרים\ בשירותים שלכם לאורך זמן
6. להבין את מדדי ההצלחה וליהנות מהמוצר שלכם
7. ללמוד ולהתפתח מקצועית
8. ובגדול... להיות טוב יותר במה שהוא עושה!
אחת הדוגמאות היפות לאספקת מידע בעל ערך ללקוח, היא האתר של "מטרנה".
מטרנה הינה חברה המפתחת מזון לתינוקות.
אבל... שימו לב לאתר של מטרנה. באתר של מטרנה ניתן למצוא מידע עשיר ובעל ערך להורים לילדים קטנים, שאינו רק מידע פרסומי אלא גם מידע רפואי\ מקצועי\ התפתחותי\ טיפים. שימו לב לכמות המידע ולכלים עבור הלקוחות, ההורים לתינוקות. האתר הוא הרבה יותר מאשר "כרטיס ביקור". הוא מרכז מידע, הוא צומת, הוא כלי ללקוחות.
אינפורמציה בעלת ערך ללקוח.... כבר אמרנו?
כדאי מאוד ליישם בכל עסק שרוצה להתרחב ולייצר יתרון תחרותי מול מתחריו.
לחצו כאן לאתר של מטרנה
בהצלחה!