כחלק מהקמת תשתיות השיווק של העסק, כל עסק ירצה להקים "מועדון לקוחות וחברים".
הקמת "מועדון חברים" תאפשר ללקוח להשקיע בצורה ממוקדת בקבוצה נבחרת של לקוחות ומתעניינים, במטרה לקדם ולטפח את מערכת היחסים העסקית אתם.
אפשרויות לקידום מועדון הלקוחות:
1. מבצעים והטבות ייעודיים
2. פגישות\ כנסים תקופתיים
3. סקרי שביעות רצון וסקרי צרכים
4. העצמה עסקית ממוקדת (למשל: ניוזלטר מקצועי ייעודי)
בתמונה משמאל - גלוית רישום למועדון לקוחות של עסק שהנו לקוח שלנו.