גם בתחום המכירות והשיווק וגם בתפעול של כל עסק - הצורך בתכנון קדימה הוא קריטי להצלחת העסק.
אחד הקשיים שאנחנו נתקלים בהם אצל אנשי מכירות, מנהלים ויזמים הנו הקושי לתכנן קדימה את השנה\ הרבעון\ החודש הקרוב - מבחינת המשימות והפעולות הנדרשות למימוש פרויקטים.
כדי לעזור להם, עיצבנו את תוכנית העבודה הפשוטה משמאל, המאפשרת לתכנן את השבועות הקרובים בעזרת טבלה שבועית.
מדוע צריך לתכנן?
1. ליצור פוקוס. כדי ליצור "מפה" שתאפשר לנו להוביל את הפרויקט בבטחה אל היעד שקבענו.
2. למנוע בלתמים. כדי "למנוע שריפות במקום לכבות אותן" - לזהות מראש "צווארי בקבוק" ולטפל בהם כבר בשלב התכנון.
3. הקצאת משאבים. כדי לקבוע סדרי עדיפויות והקצאת משאבים.
4. מציאותיות. כדי "לקנקרט" (מהמילה קונקרטי) את החלומות ולא להשאירם בגדר חלומות באספמיה בלבד.
5. שפה משותפת. כדי ליצור שפה משותפת ותיאום ציפיות עם שאר חברי הצוות, המנהלים, העובדים.
6. תיעוד. כדי "להוריד מהראש" ומהזיכרון, את הצורך לזכור את כל פרטי הפרויקט ולוחות הזמנים.
7. בקרה. כדי לאפשר לנו לבדוק את עצמנו ואת השותפים לפרויקט.
בהצלחה!
אחד הקשיים שאנחנו נתקלים בהם אצל אנשי מכירות, מנהלים ויזמים הנו הקושי לתכנן קדימה את השנה\ הרבעון\ החודש הקרוב - מבחינת המשימות והפעולות הנדרשות למימוש פרויקטים.
כדי לעזור להם, עיצבנו את תוכנית העבודה הפשוטה משמאל, המאפשרת לתכנן את השבועות הקרובים בעזרת טבלה שבועית.
מדוע צריך לתכנן?
1. ליצור פוקוס. כדי ליצור "מפה" שתאפשר לנו להוביל את הפרויקט בבטחה אל היעד שקבענו.
2. למנוע בלתמים. כדי "למנוע שריפות במקום לכבות אותן" - לזהות מראש "צווארי בקבוק" ולטפל בהם כבר בשלב התכנון.
3. הקצאת משאבים. כדי לקבוע סדרי עדיפויות והקצאת משאבים.
4. מציאותיות. כדי "לקנקרט" (מהמילה קונקרטי) את החלומות ולא להשאירם בגדר חלומות באספמיה בלבד.
5. שפה משותפת. כדי ליצור שפה משותפת ותיאום ציפיות עם שאר חברי הצוות, המנהלים, העובדים.
6. תיעוד. כדי "להוריד מהראש" ומהזיכרון, את הצורך לזכור את כל פרטי הפרויקט ולוחות הזמנים.
7. בקרה. כדי לאפשר לנו לבדוק את עצמנו ואת השותפים לפרויקט.
בהצלחה!