מצב מלחמה בדרום. קושי כלכלי גדול. אנשים קונים פחות, מבלים פחות. היעדים פתאום נראים רחוקים. יש קושי במכירות.
רצינו רק להזכיר שצמיחה מתרחשת גם ב"עמקים" (כשקשה). דווקא כשהמצב קשה - זו הזדמנות לעשות רענון של האסטרטגיה של העסק. דווקא אז זו פלטפורמה לחשיבה יצירתית ולמציאת דרכים חדשות ומעניינות לספק שירותים ומוצרים לפלח השוק, ואולי אז זו בכלל הזדמנות מצוינת לבנות את תשתיות העסק - תהליך שכל הזמן נדחה בגלל שאין זמן.
נשמע מבלבל? צריך לעכל את זה קצת. אבל לאחר עיכול, פתאום "נופל האסימון". קושי יכול להיות הזדמנות.
מה עוד שמתישהו המלחמה תיגמר, ואז סביר להניח שהשוק יחזור למצבו הקודם. מי שייקח את העסקאות אחרי שהמצב החדש יגמר, יהיה זה שייערך בצורה המקסימלית לכך.
מה אתם עושים כדי להתמודד עם ה"מצב"? מה הרעיונות החדשים שלכם שנגזרים מהמצב החדש? איך אתם משרתים את הלקוחות שלכם למרות המצב?
רצינו רק להזכיר שצמיחה מתרחשת גם ב"עמקים" (כשקשה). דווקא כשהמצב קשה - זו הזדמנות לעשות רענון של האסטרטגיה של העסק. דווקא אז זו פלטפורמה לחשיבה יצירתית ולמציאת דרכים חדשות ומעניינות לספק שירותים ומוצרים לפלח השוק, ואולי אז זו בכלל הזדמנות מצוינת לבנות את תשתיות העסק - תהליך שכל הזמן נדחה בגלל שאין זמן.
נשמע מבלבל? צריך לעכל את זה קצת. אבל לאחר עיכול, פתאום "נופל האסימון". קושי יכול להיות הזדמנות.
מה עוד שמתישהו המלחמה תיגמר, ואז סביר להניח שהשוק יחזור למצבו הקודם. מי שייקח את העסקאות אחרי שהמצב החדש יגמר, יהיה זה שייערך בצורה המקסימלית לכך.
מה אתם עושים כדי להתמודד עם ה"מצב"? מה הרעיונות החדשים שלכם שנגזרים מהמצב החדש? איך אתם משרתים את הלקוחות שלכם למרות המצב?