11 באוק׳ 2015

סיילספורס: האם לתעד במערכת ה- CRM גם פניות לא רלבנטיות מהאתר?

שאלת לקוחה: בוקר טוב, דרך אתר האינטרנט נכנסות גם פניות (=לידים) שהן לא רלוונטיות למכירות (למשל: פניות לא רלבנטיות, ספקים), האם צריך לתעד פניות אלה ב- CRM?

תשובה: חשוב לרשום את כל הפניות בסיילספורס\ CRM. אלה נתונים חשובים לניתוח ולתהליכי בקרה ושיפור.
למשל: תארי לך מצב שבו 99% מהפניות מהאתר הן לא רלבנטיות.... נצטרך לחשוב איך לשפר את האתר כדי לקדם פניות רלבנטיות למכירות.