
הבסיס לניהול המידע הוא דף האקאונט.
* אקאונט היא חברה, עסק, ארגון - בשוק.
* דף האקאונט הוא כמו "ארון" גדול של דאטא, המכיל מגירות שונות.
להלן פירוט החלקים השונים של דף האקאונט:
* מידע כללי - ניתן להוסיף מידע כללי לכל אקאונט, כגון: כתובת, ח"פ וכדומה. כל ארגון שמיישם את הסיילספורס יכול לבחור ולערוך את השדות הכללים האלה.
* הזדמנויות - ריכוז של כל הצעות המחיר\ ההזדמנויות מול האקאונט הזה. (מודול זה לא פתוח בגרסה הכי בסיסית של הסיילספורס, אך ניתן בשלב הראשון להיעזר בפיטצ'ר הפעילויות לניהול ההזדמנויות). ניתן לצרף קבצים (את הצעות המחיר שנשלחו).
* אנשי הקשר - ריכוז פרטי אנשי הקשר באקאונט. כולל: תפקיד, טלפונים, מיילים וכד'. ריכוז איכותי של אנשי הקשר יאפשר בהמשך לנהל רשימות אנשי קשר ברמה ארגונית.
* פעילויות (פגישות + משימות) - ריכוז הפעילויות שבוצעו מול האקאונט, כולל אפשרות לשמירת קבצים.
בהצלחה!